Mijn Rova

Operational Specialist

Locatie: Servicekantoor
Plaats: Maarssen

Wij zijn op zoek naar een Operational Specialist. Word jij onze nieuwe collega?

Wie zijn wij?

Rova Beheer B.V. exploiteert, als franchisenemer van Intergamma, diverse Gamma en Karwei bouwmarkten in de provincies Utrecht, Zuid-Holland en Brabant. Bij Rova werken meer dan 400 medewerkers. De ondersteuning van deze winkels gebeurt vanuit het servicekantoor in Maarssen. Hier zijn de financiële afdeling, personeelszaken en de facilitaire afdeling gevestigd. Wij zijn een platte informele organisatie met een open cultuur, korte lijnen en een snelle besluitvorming.

Wil jij een bijdrage leveren aan de ontwikkeling van de bouwmarkten en in het bijzonder aan de samenwerking en verbinding tussen de bouwmarkten en het servicekantoor? Dan willen wij jou graag ontmoeten!

De Operational Specialist is dé spin in het web van Rova Beheer B.V. op het gebied van alle commerciële, logistieke en financiële bouwmarktprocessen. Middels de inzet van jouw communicatieve vaardigheden, kwaliteitsgerichtheid, objectiviteit en onafhankelijkheid en draag jij voortdurend bij aan de verbetering van de kwaliteit van deze processen. Jij zoekt de samenwerking en de verbinding met het managementteam in de bouwmarkt en maakt daarbij gebruik van jouw luisterend vermogen, oordeelsvorming en oplossingsgerichtheid. Je rapporteert aan de directeur en werkt nauw samen met de Manager Operations, afdeling P&O en Businesscontroller.

Jouw kerntaken bestaan uit:

  • Het periodiek auditeren van de bouwmarkt processen en procedures aan de hand van operationele controle set is leidend binnen jouw takenpakket.
  • Zorgdragen voor een optimale voorraad betrouwbaarheid in onze bouwmarkten
  • Analyseren van cijfers en data waaronder de afwaarderingen, telresultaten en het rapporteren hiervan aan Manager Operations.
  • Het adviseren en ondersteunen van het management team in de bouwmarkt op gebied van werkorganisatie, kostensturing en commerciële uitdagingen.
  • Signaleren van kansen en verbeteringen in de samenwerking tussen bouwmarkten en Servicekantoor en hierover adviseren. Je bent hierin een verbindende factor.
  • Het monitoren van de juiste uitvoering van de activiteitenkalender (w.o. de uitvoering van de commerciële draaiboeken en het voorbereiden van commerciële acties) in de bouwmarkten en hierover rapporteren aan Manager Operations.
  • De door jou ontvangen output uit onder andere de audits inzetten bij het coachen van de bouwmarktteams bij het verbeteren van de auditscores.

Wanneer er zaken blijvend niet goed uitgevoerd worden, is de Manager Operations je eerste aanspreekpunt. Je bent flexibel inzetbaar en veelal in de bouwmarkt te vinden.

Profiel

Naast de genoemde competenties beschikt de Operational Specialist over een goed analytisch vermogen en uitstekende communicatieve vaardigheden zowel mondeling als schriftelijk. Daarnaast beschik je over organisatie sensitiviteit. Je werkt zelfstandig, bent zelfredzaam en je voelt je al snel eigenaar voor het optimaliseren van operationele processen. Je bent sterk in het plannen en organiseren en voortgangscontrole van de gemaakte afspraken.

Je beschikt verder over:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • 3 of meer jaar ervaring in de DHZ branche
  • Kennis en ervaring met het uitvoeren van audits;
  • Ervaring in een vergelijkbare functie is een pre;
  • Situationeel leiderschap;
  • Management identificatie;
  • Aanpassingsvermogen;
  • Oog voor detail, waarbij de hoofdlijn niet uit oog wordt verloren.

Wij bieden een uitdagende functie in een organisatie en branche die in ontwikkeling is. Je komt terecht in een team van enthousiaste collega’s die in een informele sfeer met elkaar samenwerken. Salaris en secundaire arbeidsvoorwaarden zijn marktconform.

Herken jij jezelf in bovenstaand profiel? Dan zoeken wij jou!

Soort dienstverband: Fulltime

Solliciteren

[recaptcha]