Mijn Rova

HR Adviseur

Plaats: Maarssen, Industrieweg 1

Maak het verschil als HR Adviseur:
Zoek jij graag de balans tussen de wensen van medewerkers en de doelstellingen van de organisatie? Vind jij het geen probleem dat je ’s ochtends soms nog niet weet, wat je aan het eind van de dag allemaal hebt gedaan? En heb je ervaring met het voeren van adviesgesprekken op verschillende niveaus? Dan gaan we graag met je in gesprek.

Wie zijn wij?
Rova Beheer B.V. exploiteert als franchisenemer van Intergamma B.V. 9 KARWEI en 6 GAMMA bouwmarkten, die zich bevinden in de regio: Utrecht, Zuid-Holland en Brabant. Het servicekantoor, waar onder andere de afdeling HR zit, is gevestigd in Maarssen. Bij deze organisatie werken totaal ruim 500 medewerkers.

Wij hebben een platte organisatie met een open cultuur. Alles en iedereen is erop gericht de klant zo goed en zo netjes mogelijk te helpen. Daardoor komt de klant graag in een van onze bouwmarkten en blijft hij ook vooral komen. Wij willen ons onderscheiden ten opzichte van onze concurrenten. Onze medewerkers spelen hierin een essentiële rol. Samen werken wij aan verdere groei en professionalisering van ons bedrijf.

Een greep uit jouw takenpakket:

  • Het adviseren en sparringpartner zijn van directie en management op HR gebied;
  • Het proactief uitvoeren van werkzaamheden op het gebied van o.a. personeelsontwikkeling, werving & selectie, ziekteverzuim, functionerings- en beoordelingssystematiek.
  • Het opstellen en uitvoering geven aan het opleidingsbeleid ten behoeve van de ontwikkeling van management en medewerkers;
  • Het voorbereiden en produceren van ken- en stuurgetallen;
  • Je neemt deel aan (soms HR overstijgende) projecten.

Met wie werk je samen:
Dit alles doe je natuurlijk niet alleen, maar als lid van het team dat bestaat uit de Manager P&O en medewerker HR administratie. Daarnaast werk je nauw samen met de financiële administratie, het management en de bouwmarktmanagers. Je bent dan ook regelmatig op pad om de bouwmarkten te bezoeken.

Wie zoeken wij:
Een kandidaat met veel ervaring in het HR vakgebied en met het begeleiden van veranderingen. Naast dat je een aanjagende rol in de ontwikkeling van de organisatie neemt, ben je ook een stevige gesprekspartner voor management en bouwmarktmanagers. Je streeft naar verbetering van de rol van HR en naar het efficiënter laten verlopen van diverse processen. Verder ben je overtuigend in je communicatie en blijf je onder druk goed presteren.

Daarnaast:

  • Heb je een afgeronde HBO opleiding binnen het HR vakgebied;
  • Beschik je over meer dan 5 jaar werkervaring binnen een HR afdeling. Is dit in de detailhandel? Dan heb je al een streepje voor;
  • Ben je minimaal 24 uur per week beschikbaar;
  • Heb je kennis van actuele wet- en regelgeving op het gebied van arbeidsrecht;
  • Is het een pre als je ervaring hebt met AFAS Profit en/of Manus+;

Dit bieden wij jou:
Een organisatie met een “hands-on” cultuur, die volop in beweging is. We werken samen aan de ontwikkeling van management en medewerkers. Wij bieden een uitdagende functie binnen een dynamische werkomgeving en een enthousiast team. Je maakt onderdeel uit van het P&O team en krijgt daarin een spilfunctie. Bovendien kun je rekenen op:

  • een functie die je deels zelf kunt vormgeven, met veel vrijheid om projecten op te pakken;
  • fijne collega’s, die altijd op zoek zijn naar de beste oplossing voor medewerkers én de organisatie;
  • een marktconform salaris en prima secundaire arbeidsvoorwaarden.

Heb je vragen naar aanleiding van de vacature kan je contact opnemen met Carel van Aggelen (06 125 20 414).

Solliciteren

[recaptcha]