Mijn Rova

Bouwmarktmanager

Winkel: Karwei Outlet
Plaats: Utrecht

Bouwmarktmanager Karwei Outlet
Als franchisenemer van Intergamma B.V. exploiteert Rova Beheer B.V. 9 Karwei bouwmarkten en 6 Gamma bouwmarkten in de regio Utrecht en Zuid-Holland. Het servicekantoor is gevestigd in Maarssen, waar de ondersteunende afdelingen zich bevinden. Bij onze organisatie werken ruim 450 medewerkers. Tenslotte is Rova Beheer B.V. een dochteronderneming van De Hoop Terneuzen.

Functieomschrijving
Als bouwmarktmanager van de Karwei Outlet ben je verantwoordelijk voor het organisatie beleid op de winkel. Ondanks dat er Karwei op de gevel staat, ben je verantwoordelijk voor een andere winkel dan de normale Karwei winkels. Je functioneert namelijk (bijna) volledig zelfstandig. Naast jouw verantwoordelijkheid voor het organisatiebeleid op de winkel, ben je tevens zelf verantwoordelijk voor de inkoop van artikelen en het maken van schappen plannen om het steeds wisselende assortiment in de winkel goed te presenteren.

Om je een goed beeld te kunnen schetsen van het inkoopproces binnen de Karwei Outlet, hierbij het proces in het kort:

  • De karwei Outlet krijgt artikelen van Karwei bouwmarkten (oude actie artikelen, retourartikelen van de webshop, artikelen die met een kleine reparatie (die jij met je team doet) met korting toch nog verkocht kunnen worden)
  • tevens ga je opzoek naar groothandelaren die interessante partijen te koop aanbieden die passend zijn bij het Karwei assortiment

Je zorgt ervoor dat de klant hierbij altijd centraal staat. Dit alles doe je door op inspirerende wijze leiding te geven aan de (13) winkelmedewerkers. Je rapporteert rechtstreeks aan de Operations Manager.

Functie-eisen
Voor deze uitdagende en ondernemende functie, ontmoeten wij graag kandidaten met HBO werk- en denkniveau, aangevuld met leidinggevende ervaring in de detailhandel.

Wij vinden het belangrijk, dat je voor de functie van Bouwmarktmanager van Karwei Outlet voldoet aan de volgende punten:

Je bent zeer zelfstandig, flexibel, wendbaar en hands-on. Daarnaast ben je in staat om in een ongestructureerde werkomgeving te werken waarbij jij structuur aanbrengt en rekening houdt met de financiële doelstellingen.
Je bezit over een portie ruimtelijk inzicht waardoor jij gemakkelijk schappenplannen maakt.

Wij bieden
Binnen onze organisatie bieden wij een prettige werksfeer waarin diverse doorgroei- en ontwikkelingsmogelijkheden zijn. De arbeidsvoorwaarden zijn afhankelijk van de aanwezige werkervaring en opleiding. Tot slot kan je gebruik maken van een aantrekkelijke personeelskorting.

Bedrijfscultuur
Rova Beheer B.V. is een platte organisatie, met een open cultuur. Wij zijn een dienstverlenende organisatie waarbij de klant centraal staat. Alles en iedereen is erop gericht de klant zo goed en zo netjes mogelijk te helpen. Daardoor komt de klant graag in één van onze vestigingen en blijft hij ook vooral komen. Onze aandachtspunten zijn:

Klanttevredenheid, Deskundigheid en Service!

Met bovenstaande willen wij ons onderscheiden ten opzichte van onze concurrenten. Onze medewerkers spelen hierbij een essentiële rol. Samen werken wij aan verdere groei en professionalisering van ons bedrijf.

Solliciteren

[recaptcha]